Hi,
I have the regret to inform you that I will be on vacation during 2 weeks (until August, 5th, starting this friday), with one week without internet access and another with very low bandwith one.

Gameplay and setups questions can be answered by Philippe Thibaut upon his return from vacation, July 26th. Helpful people in the forum can also give you some advices.
Pure hardware problems (game don't install, video driver issues, crash with blue screen, computer rebooting etc.) can be answered by AGEOD new developer, Yoann Brossaut (aka Celtic), mail him at [email="ybrosseau@age-studio.com"]ybrosseau@age-studio.com[/email]. He should check the forum also.
Lost serial key and re-download demand, if you bought at AGEOD only, will also be handled by Yoann (Celtic), he has access to the AGEOD client database.
Gameplay & AI bugs (and thus a patch or quickfix) will have to wait for my return, sorry for any inconvenience resulting from this.

Thanks for your understanding and see you soon!
Philippe Malacher (Pocus)
And now in French:
Bonjour,
J'ai le regret de vous informer que je serais en vacances pendant 2 semaines (jusqu'au 5 aout, à partir de ce vendredi), avec une semaine sans accés internet et la 2ème avec un modem 56k.

Les questions de jeu et de scénarios seront gérées par Philippe Thibaut à son retour, soit le 26 juillet. Les joueurs peuvent aussi vous donnez des conseils.
En ce qui concerne les problèmes techniques matériels ou d'installation (le jeu qui ne s'installe pas, problème vidéo, plantage avec écran bleu, l'ordinateur qui redémarre), Yoann Brossaut (Celtic), le nouveau développeur chez AGEOD peut vous aider: [email="ybrosseau@age-studio.com"]ybrosseau@age-studio.com[/email]. Il regardera régulièrement le forum technique également.
Les numéros de série perdus et les demandes de téléchargements supplémentaires, si vous avez acheté chez AGEOD peuvent aussi être adressées à Yoann, il a les outils qu'il faut.
Les bugs de jeu ou d'IA (qui demandent un patch) devront attendre mon retour, désolé pour cette gène.

Merci de votre compréhension et à bientôt!
Et maintenant en Venusien:
Glarb, glok-glok.