Page 1 of 1

AACW official patch 1.16a = April 24, 2012

Posted: Tue Apr 24, 2012 3:51 pm
by picaron
Pues eso que ya hay parche oficial

AACW official patch 1.16a = April 24, 2012

El enlace

http://www.ageod-forum.com/showthread.php?24527-AACW-official-patch-1-16a-April-24-2012&p=233557#post233557

Lo que contiene

================================================== ========================
AGEod's American Civil War Update 1.16a
April 24, 2012
================================================== ========================
The patch is a comprehensive patch, meaning it can be applied directly over your initial game installation setup version.


. Latest Game Engine (120413)
. Fixed: Ledger no longer closes with <right-click>
. Fixed: Transports carrying large troop formations were pillaging ocean regions
. Fixed: ''Looping'' patrol orders that plot the starting region as the ending region now properly move
. Fixed: A 'stealthy unit' [undetected] cannot totally block gains in MC. A ratio of Patrol factors is used, with some MC gained by a large
force on the last day of a turn.
. Fixed: Erroneous logic for Militia movement outside home area
. 1862 East & 1862 West Campaigns:
. Removed event-driven upgrades from 12lb Artillery to 20lb Artillery
. Models and Units:
. All states in the Western regions that have Artillery in the Unit build pool, but lack WSU producing regions at start of April 1861 [MS, TX, AR, MO and KS] now have Alternate Areas defined for unit build [the KS 6lb was omitted before, and the change log was unclear about the Areas affected.]
. Other:
. Added Camden, VA (Burkeville) to the ￾Close to Richmond￾ area
. Added latest parameters for ￾gblended movement rates￾h on roads. [in \Settings\GameLogic.opt]


As always, full changelog is available in Windows Start Menu

A.... jugar y divertirse :thumbsup: :mdr:

:wavey:

Posted: Tue Apr 24, 2012 4:35 pm
by REBELCAT150aniversario
este es otro parche?

Posted: Tue Apr 24, 2012 5:11 pm
by picaron
REBELCAT150aniversario wrote:este es otro parche?


Si, es nuevo. Arregla algunas cosillas que habías detectado.

:wavey:

Posted: Tue Apr 24, 2012 5:28 pm
by REBELCAT150aniversario
perfectooooooooooooooo

Posted: Tue Apr 24, 2012 7:40 pm
by Ethan
Ufff, como sigan sacando parches, a este ritmo voy a terminar las traducciones para Carnaval... :niark:

Posted: Tue Apr 24, 2012 9:34 pm
by LinoD
Hola, justo acabo de empezar una campaña con el parche anterior. ¿Puedo actualizarlo a este o es mejor empezar de nuevo?

No sé qué tiene este juego, pero desde que lo compré hace años jamás lo he desinstalado del disco duro y periódicamente juego alguna partidita (menos de las que me gustarían, por desgracia).

Posted: Tue Apr 24, 2012 9:49 pm
by FENRIS
:p arty: :dada: instalado 1.16 rc hace poco, hoy 1.16a el ritmo es demasiado rapido para mi (encima igual con WIA !!)

otra vez a la carga !!!!!! ye aaah !! :dada: :dada:

Posted: Tue Apr 24, 2012 9:51 pm
by picaron
LinoD wrote:Hola, justo acabo de empezar una campaña con el parche anterior. ¿Puedo actualizarlo a este o es mejor empezar de nuevo?

No sé qué tiene este juego, pero desde que lo compré hace años jamás lo he desinstalado del disco duro y periódicamente juego alguna partidita (menos de las que me gustarían, por desgracia).


No dice nada de que sea incompatible con partidas guardadas, ahora bien, la mejora de la construcción de la artillería... no sé que decirte...

:wavey:

Posted: Tue Apr 24, 2012 9:59 pm
by FENRIS
LinoD wrote:Hola, justo acabo de empezar una campaña con el parche anterior. ¿Puedo actualizarlo a este o es mejor empezar de nuevo?

No sé qué tiene este juego, pero desde que lo compré hace años jamás lo he desinstalado del disco duro y periódicamente juego alguna partidita (menos de las que me gustarían, por desgracia).


si son solos pocos turnos, puede empezar de nuevo. Si no, con el cambio de contruccion de artilleria, no va ser lo mismo 1.15 y 1.16

:confused: :thumbsup: